رنده نجاری برقی به همراه کاربردهای آن

۵ بازديد
زمانی که نام رنده نجاری به گوش می‌خورد بریدن چوب یا رنده‌کردن آن در ذهن تداعی می‌شود. رنده نجاری برقی یکی از ابزارهای بسیار مهم در صنعت نجاری است که با انواع قدیمی و دستی آن بسیار متفاوت است. این ابزار به دلیل کارکردن با برق، نقش مهمی در آسان‌شدن و سرعت‌بخشیدن به کارهای نجاری نیاز به رنده‌شدن، داشته است. اگر شما نیز در شغل خود به وسیله‌ای همچون رنده نجاری برقی نیاز دارید با مطلب امروز همراه شویم تا نکات مهمی را در رابطه ‌با رنده نجاری برقی و کاربردهای آن با شما در میان بگذاریم.

رنده نجاری برقی چیست؟

رنده نجاری برقی یکی از ابزارهای بسیار مهمی است که در کارگاه‌های نجاری از آن استفاده می‌شود. این وسیله برای رنده‌کردن چوب کاربرد دارد و شما می‌توانید برای کم‌کردن ضخامت، هم سطح کردن سطوح ناهموار و ایجاد دوراهه، از رنده برقی نجاری استفاده کنید. این ابزار با برداشتن یک لایه از روی سطح چوب باعث هموارشدن سطح و ازبین‌رفتن زوائد ظاهری از جمله گره‌های سطح چوب و یا جای اره می‌شود.
رنده نجاری برقی همان کاربرد «کف رنده» را دارد با این تفاوت که ابعاد کف رنده بسیار بزرگ‌تر از رنده برقی است. همچنین برای استفاده از کف رنده شما باید قطعه را بر روی رنده حرکت دهید؛ اما در ابزار رنده نجاری برقی، دستگاه بر روی سطح چوب حرکت می‌کند.

منبع: ابزارمارت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.